{"id":869,"date":"2022-09-14T10:10:39","date_gmt":"2022-09-14T10:10:39","guid":{"rendered":"https:\/\/oakhrm.nl\/?page_id=869"},"modified":"2023-09-20T17:41:52","modified_gmt":"2023-09-20T17:41:52","slug":"payrolling-voor-de-horeca","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/","title":{"rendered":"Payrolling voor de horeca"},"content":{"rendered":"\n \n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

Payrolling<\/span> en ZZP-dienstverlening\n
voor\noverheid\nen\nMKB\">\n Payrolling<\/span> voor de horeca\n <\/h1>\n

Jouw horecazaak draait het best op flexibiliteit. Je personeelsbestand wisselt, je hebt veel verschillende contracten en je hanteert flexibele werktijden. Dat maakt ondernemen in de horeca dynamisch, maar het brengt ook risico met zich mee. En een hoop administratieve rompslomp. Met OAK Payrolling voor de horeca bepaal jij wie er voor je werkt, maar jouw werknemers staan bij ons op de loonlijst. Zo kan jij je bezighouden met je onderneming, terwijl wij de contracten, het verzuim, premies, ontslag en andere werkgeversrisico\u2019s regelen. We beloven je: dat bespaart veel tijd en zorgen.<\/p>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/section>\n

\n
\n
\n
\n

<\/span> Overzichtelijk portaal \n \"> <\/span> Overzichtelijk portaal \n <\/h4>\n

<\/span> Jarenlange kennis en kunde \n \"> <\/span> Jarenlange kennis en kunde \n <\/h4>\n

<\/span> Vaste contactpersoon \n \"> <\/span> Vaste contactpersoon \n <\/h4>\n

<\/span> Ontzorging op maat \n \"> <\/span> Ontzorging op maat \n <\/h4>\n

<\/span> Scherpe tarieven \n \"> <\/span> Scherpe tarieven \n <\/h4>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/section>\n
\n
\n
\n
\n
\n
<\/span>\n

Professioneel<\/h3>\n

We zijn een kundige, onafhankelijke en ervaren HR-partner. Wij weten wat nodig is om goed werkgeverschap te garanderen en je onderneming te laten groeien.<\/p>\n <\/div>\n <\/div>\n

\n
<\/span>\n

Direct beschikbaar <\/h3>\n

Dankzij onze HR-software heb je op elk moment toegang tot alle belangrijke gegevens, van personeelsdossiers tot contractdocumenten.<\/p>\n <\/div>\n <\/div>\n

\n
<\/span>\n

Persoonlijk & correct<\/h3>\n

We zijn een vast aanspreekpunt voor al je HR-vragen. Doordat we je bedrijf goed kennen, krijg je altijd snel en professioneel advies op maat. <\/p>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/section>\n

\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

Payrolling<\/h2>\n <\/div>\n <\/div>\n
\n
\n

\u200b<\/span>\"> ZZP-dienstverlening <\/span>\n <\/h2>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n
\n \n \n \n \n <\/colgroup>\n \n \n
<\/path> <\/path><\/svg> <\/span>&nbsp; Contractbeheer en administratie uitbesteed\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Contractbeheer en administratie uitbesteed\n <\/td>\n <\/path> <\/path><\/svg> <\/span>&nbsp; Facturering en uitbetaling uit handen genomen\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Facturering en uitbetaling uit handen genomen\n <\/td>\n <\/tr>\n
\n <\/path> <\/path><\/svg>
<\/span>&nbsp; Voorfinanciering loonkosten&nbsp;\u200b\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Voorfinanciering loonkosten  \n <\/td>\n <\/path> <\/path><\/svg> <\/span>&nbsp; Verlegging van BTW mogelijk\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Verlegging van BTW mogelijk\n <\/td>\n <\/tr>\n
\n <\/path> <\/path><\/svg>
<\/span>&nbsp; Flexibiliteit in arbeidsovereenkomsten\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Flexibiliteit in arbeidsovereenkomsten\n <\/td>\n <\/path> <\/path><\/svg> <\/span>&nbsp; Altijd volgens de juiste modelovereenkomsten en contractafspraken\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Altijd volgens de juiste modelovereenkomsten en contractafspraken\n <\/td>\n <\/tr>\n
\n <\/path> <\/path><\/svg>
<\/span>&nbsp; Geen arbeidsrechtelijke risico's\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Geen arbeidsrechtelijke risico's\n <\/td>\n <\/path> <\/path><\/svg> <\/span>&nbsp; Eenvoudig administratief proces\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Eenvoudig administratief proces\n <\/td>\n <\/tr>\n
\n <\/path> <\/path><\/svg>
<\/span>&nbsp; Geen doorbetaling bij ziekte\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Geen doorbetaling bij ziekte\n <\/td>\n <\/path> <\/path><\/svg> <\/span>&nbsp; Contractmanagement voor elke doelgroep\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Contractmanagement voor elke doelgroep\n <\/td>\n <\/tr>\n
\n <\/path> <\/path><\/svg>
<\/span>&nbsp; Tijdelijke aanstelling zonder rompslomp\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Tijdelijke aanstelling zonder rompslomp\n <\/td>\n <\/path> <\/path><\/svg> <\/span>&nbsp; Geen risico op aansprakelijkheid schijnzelfstandigheid\"> <\/path> <\/path><\/svg><\/span>  Geen risico op aansprakelijkheid schijnzelfstandigheid\n <\/td>\n <\/tr>\n <\/tbody>\n <\/table>\n <\/div>\n
\n
\n
\n
\n
\n

Meer vragen?<\/h2>\n

Neem contact met ons op en bekijk hoe wij een tarief op maat maken voor jouw organisatie. <\/p>\n Contact<\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n

\n
<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/section>\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

Backoffice uitbesteden
\n <\/h2>\n

Jij houdt de volledige verantwoordelijkheid over je onderneming. Maar omdat jij je tijd graag goed besteedt, laat je ons de hele backoffice regelen. Van contracten tot facturen en debiteuren: met onze jarenlange kennis en ervaring zorgen wij dat alle tijdrovende administratieve zaken perfect op orde zijn. <\/p>\n Backoffice <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n

\n
\n

\u200b<\/span>Juridisch werkgeverschap uitbesteden\">\n <\/span>Juridisch werkgeverschap uitbesteden\n <\/h2>\n

We zijn samen verantwoordelijk voor jouw onderneming. Jij hebt de leiding over de werkvloer, wij zijn juridisch werkgever. Wij zijn dus verantwoordelijk voor de arbeidscontracten, salarisadministratie, verzuimmanagement en pensioenafdrachten. Zo weet je zeker dat het allemaal goed en volgens wet- en regelgeving geregeld is. <\/p>\n Juridisch werkgeverschap<\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/section>\n

\n
\n

Uw documenten<\/span> zijn altijd in veilige handen.\n \">\n Alle documenten<\/span> zijn altijd in veilige handen. \n <\/h2>\n

Bekijk downloads & certificeringen<\/p>\n

\n
\n
\n
\n
\n \n <\/span>Downloaden <\/span>\\n ","href":"https:\/\/oakhrm.nl\/wp-content\/uploads\/2022\/08\/SNAVerklaringVanRegistratie15102020-1.pdf"}\"> <\/span>Downloaden <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n
\n
\n \n <\/span>Downloaden\\n ","href":"https:\/\/www.nbbu.nl\/lid\/oak-payroll\/"}\"> <\/span>Downloaden \n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n
\n
\n \n <\/span>&nbsp;Downloaden\\n ","href":"https:\/\/oakhrm.nl\/wp-content\/uploads\/2022\/08\/Kiwachauffeurs.pdf"}\"> <\/span> Downloaden \n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/section>\n \n \n \n \n \n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Payrolling voor de horeca Jouw horecazaak draait het best op flexibiliteit. Je personeelsbestand wisselt, je hebt veel verschillende contracten en je hanteert flexibele werktijden. Dat maakt ondernemen in de horeca dynamisch, maar het brengt ook risico met zich mee. En een hoop administratieve rompslomp. Met OAK Payrolling voor de horeca bepaal jij wie er voor je … Continue reading “Payrolling voor de horeca”<\/span><\/a><\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"footnotes":""},"yoast_head":" \n Payrolling voor de horeca - Oak HRM<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"nl_NL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Payrolling voor de horeca - Oak HRM\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Payrolling voor de horeca Jouw horecazaak draait het best op flexibiliteit. Je personeelsbestand wisselt, je hebt veel verschillende contracten en je hanteert flexibele werktijden. Dat maakt ondernemen in de horeca dynamisch, maar het brengt ook risico met zich mee. En een hoop administratieve rompslomp. Met OAK Payrolling voor de horeca bepaal jij wie er voor je … Continue reading "Payrolling voor de horeca"\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Oak HRM\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2023-09-20T17:41:52+00:00\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Geschatte leestijd\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"2 minuten\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/\",\"url\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/\",\"name\":\"Payrolling voor de horeca - Oak HRM\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#website\"},\"datePublished\":\"2022-09-14T10:10:39+00:00\",\"dateModified\":\"2023-09-20T17:41:52+00:00\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"nl-NL\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Home\",\"item\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Payrolling voor de horeca\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#website\",\"url\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/\",\"name\":\"Oak HRM\",\"description\":\"Jouw backoffice \u00e9n payrolling goed geregeld\",\"publisher\":{\"@id\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#organization\"},\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":\"required name=search_term_string\"}],\"inLanguage\":\"nl-NL\"},{\"@type\":\"Organization\",\"@id\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#organization\",\"name\":\"Oak HRM\",\"url\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/\",\"logo\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"nl-NL\",\"@id\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#\/schema\/logo\/image\/\",\"url\":\"\",\"contentUrl\":\"\",\"caption\":\"Oak HRM\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#\/schema\/logo\/image\/\"},\"sameAs\":[\"https:\/\/www.linkedin.com\/company\/oak-hrm\"]}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Payrolling voor de horeca - Oak HRM","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/","og_locale":"nl_NL","og_type":"article","og_title":"Payrolling voor de horeca - Oak HRM","og_description":"Payrolling voor de horeca Jouw horecazaak draait het best op flexibiliteit. Je personeelsbestand wisselt, je hebt veel verschillende contracten en je hanteert flexibele werktijden. Dat maakt ondernemen in de horeca dynamisch, maar het brengt ook risico met zich mee. En een hoop administratieve rompslomp. Met OAK Payrolling voor de horeca bepaal jij wie er voor je … Continue reading \"Payrolling voor de horeca\"","og_url":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/","og_site_name":"Oak HRM","article_modified_time":"2023-09-20T17:41:52+00:00","twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Geschatte leestijd":"2 minuten"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/","url":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/","name":"Payrolling voor de horeca - Oak HRM","isPartOf":{"@id":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#website"},"datePublished":"2022-09-14T10:10:39+00:00","dateModified":"2023-09-20T17:41:52+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/#breadcrumb"},"inLanguage":"nl-NL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/payrolling-voor-de-horeca\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Home","item":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Payrolling voor de horeca"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#website","url":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/","name":"Oak HRM","description":"Jouw backoffice \u00e9n payrolling goed geregeld","publisher":{"@id":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#organization","name":"Oak HRM","url":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"","contentUrl":"","caption":"Oak HRM"},"image":{"@id":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/#\/schema\/logo\/image\/"},"sameAs":["https:\/\/www.linkedin.com\/company\/oak-hrm"]}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/869"}],"collection":[{"href":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=869"}],"version-history":[{"count":11,"href":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/869\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1427,"href":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/869\/revisions\/1427"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/oakhrm.nl\/nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=869"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}