Vacature

Allround Facilitair Beheerder

Maar wat ga je nu echt doen als Allround Facilitair Beheerder?
Jij gaat werken in uiteenlopende facilitaire projecten binnen onze verschillende labels over het land verspreid. Je bent hierbij verantwoordelijk voor het opzetten van nieuwe vestigingen en voor alles wat daarbij komt kijken. Naast het wagenparkbeheer van +-50 auto’s, beheer jij de lopende huurovereenkomsten van onze locaties in NL en voor alle facilitaire zaken kunnen wij bij jou terecht!  Het beheren van ICT zaken zoals het inregelen- en onderhoud van applicaties kunnen wij aan jou overlaten. Jouw standplaats is Den Bosch maar je zult met regelmaat op een van onze andere locaties in het land te vinden zijn. Interesse? Solliciteer direct!

Jouw takenpakket
De volgende werkzaamheden komen hoofdzakelijk aan bod:

– Het opzetten van nieuwe locaties
– Beheer van lopende huurovereenkomsten
– Wagenparkbeheer van +- 50 auto’s
– Office Supplies Den Bosch
– Oppakken van storingen en onderhoud voor onze vestiging Den Bosch
– Coördineren en beheren van verhuizingen
– Beheren en coördineren van overige facilitaire zaken.

Wat verwachten wij van jou?
– 0 tot 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie
– Minimaal HBO werk- en denkniveau
– Je bent net afgestudeerd in de richting van Facility management of je beschikt over
– 0-2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
– Je bent in het bezit van een autorijbewijs

Welk eigenschappen breng jij mee?
– Je bent ondernemend en proactief; jij ‘ziet’ zelf het werk
– Je houdt van aanpakken en regelen
– Je bent planmatig sterk
– Je kunt zelfstandig werken en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
– Jij voelt je als een vis in het water in een dynamische en innovatieve omgeving

Wat mag jij van ons verwachten?
– Een salaris van €2200,- tot €2600,- per maand op fulltime basis
– Een auto, laptop en telefoon van de zaak
– Een mooie pensioenregeling en 24 vakantiedagen
– Na de eerste arbeidsovereenkomst mogelijkheid tot vaste aanstelling
– Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door het volgen van trainingen en vakopleidingen
– Dagelijks verzorgde lunch en vers fruit

Wie zijn wij?
Oak is een HR-Tech bedrijf met focus op flexibele arbeid en HR-dienstverlening naar het MKB. Met ruim 90 collega’s op 14 locaties in het land werken we elke dag aan het beter maken van onze dienstverlening naar onze klanten en flexkrachten. Wij leiden mensen op, helpen ze naar werk, ondersteunen ondernemers en ondernemingen op gebied van HR en maken het verschil met onze eigen uitzend- en HR-software. Onze kernwaarden zijn transparantie, ondernemerschap en persoonlijk (contact). We geloven in samenwerking om elkaar sterker te maken en de top te bereiken.

Is je interesse gewekt?
Als jij enthousiast bent geworden over deze vacature, dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen via telefoonnummer 073-2050660, direct te solliciteren met CV en persoonlijke motivatie naar r.vantilburg@oakhrm.nl of vul het onderstaande formulier in.

Solliciteer

Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.