Vacature

Corporate Recruiter

Maar wat ga je nu echt doen als Corporate Recruiter?
Het is aan jou om de juiste kandidaten te vinden voor de verschillende labels binnen onze organisatie en jij mag zelf bedenken hoe je dit voor elkaar gaat krijgen; jij bent de expert! Voor ieder label ga jij bedenken hoe je kandidaten gaat vinden en vervolgens is het aan jou om te scoren en om de vacatures in te vullen! Je gaat met name operationele functies als recruiter, accountmanager en intercedent vervullen. Jij bent regisseur van je eigen agenda en jij bepaalt je eigen werktijden. Jouw standplaats is ‘s-Hertogenbosch maar je zult met regelmaat op een van onze andere locaties in het land te vinden zijn. Interesse? Solliciteer direct!

Jouw takenpakket
– Het vervullen van interne vacatures door het opstellen van een goed profiel en deze uit te zetten op de juiste plaatsen;
– Het actief (online) werven, selecteren van geschikte kandidaten;
– Het voeren van het eerste gesprek met de kandidaat ter kennismakings- en sollicitatie;
– Het voorstellen van kandidaten bij management en directie voor een mogelijk 2e gesprek en het inplannen van het 2e gesprek;
– Het zorgen voor een continue instroom van stagiaires binnen de verschillende labels;
– Het opzetten en uitvoeren van het recruitment jaarplan;
– Het opzetten en optimaliseren van processen op gebied van recruitment, employer branding en arbeidsmarktcommunicatie;
– Het optimaliseren van de online vindbaarheid en ervoor zorgen dat openstaande vacatures volledig onder de aandacht komen;

Wat verwachten wij van jou?
– Minimaal 3 jaar relevantie werkervaring;
– Minimaal HBO werk- en denkniveau;
– Je bent net afgestudeerd in de richting van Marketing, HR of Recruitment
– Kennis van de flexbranche is een pr

Welk eigenschappen breng jij mee?
– Je bent commercieel gedreven;
– Je bent pragmatisch en creatief;
– Je kunt zelfstandig werken en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
– Jij voelt je als een vis in het water in een dynamische en innovatieve omgeving.

Wat mag jij van ons verwachten?
-Een startsalaris van €2.500,- tot €4.000,- per maand op fulltime basis afhankelijk van ervaring;
– Een auto, laptop en telefoon van de zaak;
– Flexibele werktijden; jij bent regisseur van jouw agenda;
– Na de eerste arbeidsovereenkomst mogelijkheid tot vaste aanstelling;
– Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door het volgen van trainingen en vakopleidingen;

Wie zijn wij?
Oak HRM is een snelgroeiende en ambitieuze HR-dienstverlener met een breed scala aan diensten binnen de flexbranche en HRM. De Oak Ik Blink Groep bestaat uit een aantal labels. Wij geloven in succes, als gevolg van heldere afspraken en de drive om te allen tijde te blijven luisteren en in te spelen op de vraag vanuit de markt. Oak maakt werkgeverschap eenvoudig en aantrekkelijk.

Is je interesse gewekt?
Als jij enthousiast bent geworden over Oak als bedrijf en deze vacature dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen met Rosa van Tilburg via telefoonnummer: 06 16 97 32 14 of direct te solliciteren met CV en persoonlijke motivatie naar r.vantilburg@oakhrm.nl of vul het onderstaande formulier in.

    Solliciteer

    Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.