Vacature

Kwaliteitsmedewerker Breda

Maar wat ga je nu echt doen als Kwaliteitsmedewerker?
Als kwaliteitsmedewerker ga je onder andere de MidOffice manager ondersteunen. Je helpt bij het ontwikkelen, verbeteren en het documenteren van de processen conform de arbeidswetgeving en de eisen van de certificerende instanties. Je borgt SNA/NEN en VCU audits en geeft hier opvolging aan. Samen met het team van de MidOffice zorg jij er dus voor dat de kwaliteit binnen alle labels wordt gewaarborgd. Interesse? Solliciteer direct!

Jouw takenpakket
– Het borgen, najagen en implementeren van actiepunten die voortvloeien uit audits;
– Het behandelen van complexe vraagstukken betreffende de interpretatie van verschillende CAO’s en andere juridisch betreffende zaken;
– Meedenken en het implementeren van systemen en processen van nieuwe flexlabels binnen Oak HRM;
– De MidOffice manager (operationeel/administratief) ondersteunen bij diverse projecten;
– Het uitvoeren van interne audits bij de labels;
– Het coachen van backoffice medewerkers op de processen.

Wat verwachten wij van jou?
– Minimaal HBO werk- en denkniveau
– In het bezit van SEU diploma
– Een afgerond HBO diploma in de richting van HRM, bedrijfskunde of commerciële economie
– Minimaal 5 jaar ervaring in de flexbranche
– Ruime kennis van de arbeidswet- en regelgeving en van de flexwet
– Ruime kennis van NEN en CAO

Welk eigenschappen breng jij mee?
– Je hebt doorzettingsvermogen en bent assertief
– Je kan goed anticiperen in een dynamische omgeving
– Je bent zelfstandig
– Plannen en organiseren is je tweede natuur

Wat mag jij van ons verwachten?
– Startsalaris tussen de €2.800,- en €3.800,- afhankelijk van kennis en ervaring;
– Na de eerste arbeidsovereenkomst mogelijkheid tot vaste aanstelling;
– Secundaire arbeidsvoorwaarde conform NBBU CAO voor vaste medewerkers;
– 25 vakantiedagen en 6.5 ATV dagen mits je fulltime werkt;
– 2% winstuitkering aan het einde van het jaar;
– Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door het volgen van trainingen en vakopleidingen;
– Een mooie carrière bij een snelgroeiend, ambitieus en jong bedrijf met passie voor mensen.

Wie zijn wij?
Oak HRM is een snelgroeiende en ambitieuze HR-dienstverlener met een breed scala aan diensten binnen de flexbranche en HRM. De Oak Ik Blink Groep bestaat uit een aantal labels. Wij geloven in succes, als gevolg van heldere afspraken en de drive om te allen tijde te blijven luisteren en in te spelen op de vraag vanuit de markt. Oak maakt werkgeverschap eenvoudig en aantrekkelijk.

Is je interesse gewekt?
Als jij enthousiast bent geworden over Oak als bedrijf en deze vacature dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen met Judith Kuijpers via telefoonnummer: 06 28 79 22 92 of direct te solliciteren met CV en persoonlijke motivatie naar j.kuijpers@oakhrm.nl of vul het onderstaande formulier in.

    Solliciteer

    Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.