Vacature

Regiomanager Overheid

Maar wat ga je nu echt doen als Regiomanager Overheid?
Het is aan jou om new business te genereren en om klantrelaties binnen de overheid, provincies en gemeenten op te bouwen, te verstevigen en uit te bouwen. Jij bent verantwoordelijk voor het schrijven en begeleiden van aanbestedingen en het verzorgen van aanbestedings- en tendertrajecten. Waar nodig zoek jij cross selling op om de klantvraag optimaal in te vullen en het maximale uit het contract te halen. Het borgen en op een juiste manier uitvoeren van gemaakte klantafspraken kunnen wij aan jou overlaten! Je standplaats is ‘s-Hertogenbosch maar je zult met regelmaat buiten de deur zijn! Interesse? Solliciteer direct!

Jouw takenpakket
– Het genereren van New Business binnen de overheid, provincies en gemeentes;
– Het opbouwen, verstevigen en uitbouwen van klanten binnen de overheid, provincies en gemeentes;
– Het schrijven en begeleiden van aanbestedingen en het verzorgen van aanbestedings- en tendertrajecten;
– Zorgdragen voor een goede borging en inregeling van het gesloten contract in de systemen en organisatie;
– Opdrachten op strategisch niveau binnenhalen en het uitbreiden van de opdrachten portefeuille;
– Cross selling opzoeken waar nodig om klantvraag optimaal te kunnen invullen en het maximale uit het contract te halen (win-win);
– Gemaakte klantafspraken borgen en op een juiste manier uitvoeren en/ of overdragen aan de juiste collega;
– Optimaal uitnutten van klant (kijken waar nog mogelijkheden en kansen liggen).

Wat verwachten wij van jou?
– Minimaal 5 jaar ervaring in een commerciële functie;
– Een afgeronde HBO opleiding in de richting van Commerciële Economie, Communicatie of Bedrijfskunde;
– Aantoonbare ervaring met aanbestedingstrajecten en het meeschrijven aan offertes;
– Kennis van de flexbranche is een pre!

Welk eigenschappen breng jij mee?
– Je bent commercieel gedreven;
– Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
– Je kunt zelfstandig werken;
– Jij voelt je als een vis in het water in een dynamische en innovatieve omgeving.

Wat mag jij van ons verwachten?
– Een auto, laptop en telefoon van de zaak;
– Flexibele werktijden; jij bent regisseur van jouw agenda;
– Na de eerste arbeidsovereenkomst mogelijkheid tot vaste aanstelling;
– Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door het volgen van trainingen en vakopleidingen;

Wie zijn wij?
Oak HRM is een snelgroeiende en ambitieuze HR-dienstverlener met een breed scala aan diensten binnen de flexbranche en HRM. De Oak Ik Blink Groep bestaat uit een aantal labels. Wij geloven in succes, als gevolg van heldere afspraken en de drive om te allen tijde te blijven luisteren en in te spelen op de vraag vanuit de markt. Oak maakt werkgeverschap eenvoudig en aantrekkelijk.

Is je interesse gewekt?
Als jij enthousiast bent geworden over Oak als bedrijf en deze vacature dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen met Rosa van Tilburg via telefoonnummer: 06 16 97 32 14 of direct te solliciteren met CV en persoonlijke motivatie naar r.vantilburg@oakhrm.nl of vul het onderstaande formulier in.

    Solliciteer

    Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.