Vacature

(Senior) Financial Controller

Maar wat ga je nu echt doen als (Senior) Financial Controller?
Als snelgroeiende organisatie zijn wij op zoek naar een ondernemende (senior) Financial Controller die een belangrijke bijdrage gaat leveren aan het verder professionaliseren van onze finance afdeling. In deze rol heb jij de regie op de (dagelijkse) financiële processen, deze zet je verder op en je bent continu op zoek naar verbetering en automatiseringsmogelijkheden. Jij geeft sturing aan (een deel van) de werkzaamheden op de finance afdeling en hierbij spar je geregeld met onze CFO. Je rapporteert periodiek de financiële resultaten van onze verschillende labels en de financiële resultaten op groepsniveau. Jouw standplaats is Den Bosch, maar je zult met regelmaat op een van onze andere locaties in het land te vinden zijn. Interesse? Solliciteer direct!

Jouw takenpakket
De volgende werkzaamheden komen hoofdzakelijk aan bod:

– Structureren, inrichten en automatiseren van bestaande en nieuwe financiële processen;
– Sturing geven en coaching bieden aan collega’s op de afdeling Finance;
– Opzetten en uitvoeren van de periode-afsluiting, inclusief periodieke controles.
– Automatiseren van periodieke consolidatie;
– Rapportage van (geconsolideerde) financiële resultaten;
– Analyse van resultaat- en balansposten;
– Ondersteunen en adviseren bij financiële en bedrijfskundige vraagstukken;
– Ondersteunen en voorbereiden van externe audits;
– Participeren in projecten.

Wat verwachten wij van jou?
– Minimaal 5 jaar ervaring in een allround financiële functie;
– HBO/WO werk- en denkniveau;
– Een afgeronde opleiding in financieel economische richting;
– Ervaring in de flexbranche en met salarisadministratie zijn een pré.

Welk eigenschappen breng jij mee?
– Je bent ondernemend, daadkrachtig en proactief; jij ‘ziet’ zelf het werk;
– Je houdt van aanpakken en regelen;
– Je beschikt over anticiperend vermogen;
– Je krijgt je team ‘mee’ en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
– Jij voelt je als een vis in het water in een dynamische en innovatieve omgeving.

Wat mag jij van ons verwachten?
– Een startsalaris van €4.000,- tot €5.000,- per maand op fulltime basis en afhankelijk van ervaring;
– Een auto, laptop en telefoon van de zaak;
– Een mooie pensioenregeling en 24 vakantiedagen;
– Na de eerste arbeidsovereenkomst mogelijkheid tot vaste aanstelling;
– Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door het volgen van trainingen en vakopleidingen;
– Dagelijks verzorgde lunch en vers fruit;

Wie zijn wij?
Oak is een HR-Tech bedrijf met focus op flexibele arbeid en HR-dienstverlening naar het MKB. Met ruim 90 collega’s op 14 locaties in het land werken we elke dag aan het beter maken van onze dienstverlening naar onze klanten en flexkrachten. Wij leiden mensen op, helpen ze naar werk, ondersteunen ondernemers en ondernemingen op gebied van HR en maken het verschil met onze eigen uitzend- en HR-software. Onze kernwaarden zijn transparantie, ondernemerschap en persoonlijk (contact). We geloven in samenwerking om elkaar sterker te maken en de top te bereiken.

Is je interesse gewekt?
Als jij enthousiast bent geworden over Oak als bedrijf en deze vacature dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen met Rosa van Tilburg via telefoonnummer: 06 16 97 32 14 of direct te solliciteren met CV en persoonlijke motivatie naar r.vantilburg@oakhrm.nl of vul het onderstaande formulier in.

    Solliciteer

    Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.