Vacature

Verzuimcoördinator

Maar wat ga je nu echt doen als Verzuimcoördinator?
Samen met je collega, ben jij verantwoordelijk voor het verzorgen en coördineren van een correctie (administratieve en organisatorische) afhandeling van ziekmeldingen van onze uitzend- en payrollkrachten. Jullie nemen beslissingen rondom verzuim met als doel de preventie, begeleiding en het terugdringen van verzuim. Je hebt veelvuldig contact met de flexkrachten maar ook met de arbodienst en andere betrokken partijen. Jouw standplaats is Den Bosch maar je bent regelmatig te vinden bij een van de labels in bijvoorbeeld Tilburg, Utrecht of Veendam. Interesse? Solliciteer direct!

Jouw takenpakket
– De bewaking van kaders en procedures voor werknemers op het gebied van verzuim en arbeidsongeschiktheid;
– Opbouwen en bijhouden van kort- en langdurende verzuimdossiers rekening houden met de wet- en regelgeving;
– De afhandeling van vragen van intermediairs, collega’s, medewerkers en labels omtrent verzuimbeleid, verzuimpreventie, wetgeving, subsidiemogelijkheden, regresmogelijkheden en veranderende activiteiten;
– Dagelijks behandelen en afhandelen van ziek- en hersteld meldingen;
– Het signaleren en administratief uitvoeren van de Wet Verbetering Poortwachter (UWV meldingen, aanmelden bedrijfsarts, WIA-aanvragen);
– Contact onderhouden met werknemers, arbodienst, UWV, intermediairs en andere belanghebbende partijen;
– Adviseren van klanten, collega’s en labels over verzuimbeleid, verzuimpreventie, wetgeving, subsidiemogelijkheden, regresmogelijkheden en veranderende activiteiten;

Wat verwachten wij van jou?
– 0 tot 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
– Minimaal HBO werk- en denkniveau;
– Een afgeronde hbo opleiding bij voorkeur aangevuld met een opleiding zoals Regie op Verzuim of de ambitie om deze te behalen;
– Ervaring binnen de payroll- en uitzendbranche;
– Actuele kennis en ervaring met het eigenrisicodrager schap voor de ziektewet is een pre.

Welk eigenschappen breng jij mee?
– Je kunt zelfstandig werken en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
– Jij kan het overzicht bewaren bij het vele schakelen tussen verschillende verzuimdossiers;
– Jij voelt je als een vis in het water in een dynamische en innovatieve omgeving.

Wat mag jij van ons verwachten?
– Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een passende reiskostenvergoeding, een pensioenregeling en 24 vakantiedagen;
– Na de eerste arbeidsovereenkomst mogelijkheid tot vaste aanstelling;
– Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door het volgen van trainingen en vakopleidingen;
– Een mooie carrière bij een snelgroeiend, ambitieus en jong bedrijf met passie voor mensen;

Wie zijn wij?
Oak HRM is een snelgroeiende en ambitieuze HR-dienstverlener met een breed scala aan diensten binnen de flexbranche en HRM. De Oak Ik Blink Groep bestaat uit een aantal labels. Wij geloven in succes, als gevolg van heldere afspraken en de drive om te allen tijde te blijven luisteren en in te spelen op de vraag vanuit de markt. Oak maakt werkgeverschap eenvoudig en aantrekkelijk.

Is je interesse gewekt?
Als jij enthousiast bent geworden over Oak als bedrijf en deze vacature dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen met Rosa van Tilburg via telefoonnummer: 06 16 97 32 14 of direct te solliciteren met CV en persoonlijke motivatie naar r.vantilburg@oakhrm.nl of vul het onderstaande formulier in.

    Solliciteer

    Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.